duminică, 30 mai 2010

Teleshopping si "dinalea"

Bine v-am regasit cu un alt post intarziat pus dupa 12 noaptea.. devine obisnuinta, de fapt ce mai…. E 5 dimineata..

Stiu ca am fost revoltat in ultimele postari, dar mi-a trecut si acum sunt din nou eu insumi, plus minus.

As vrea ca azi sa ating subiectul teleshoppingului, fiind ora adecvata, pentru ca odata ce ceasul indica 1 dimineata, la televizor inafara de canalele pentru adulti e doooar teleshopping. V-ati gandit vreo data ce se vinde acolo, adica serios, un cutit care taie ciocane si pantofi, cine are nevoie de asa ceva ?. E atat de inutil inca ar putea fi declarat solutie anti-criza de guvernu nostru. Cine are ciocane prea lungi si nu ii plac pantofii cu varf ? , desigur daca exista astfel de persoane vor da si sute de lei pe un set de cutite.


Mai sunt si aparatele de vibro masaj, curelele care te ajuta sa slabesti si sa transpiri. Sunt sigur ca daca stai ore in sir pe posteriorul tau mare in fata televizorului cu o punga de cipsuri si ai o chestie dinaia pe burta ta o sa fii peste cateva saptamani atlet de performanta....NOT ! o sa fii gras cu patratele...
Cand eram copil eram inebunit dupa acea saltea gonflabila de la teleshopping. Stiti si voi, cea care se umfla in catvea minute , e si canapea si saltea si pat si coltar si aragaz.. de toate. Mi se parea o minune a tehnologiei moderne. Ce imi pasa mie ca au fost oameni pe luna, Armstrong avea o saltea care se umfla in 5 minute ? Eram chiar fascinat, ba uneori eram tentat sa si sun, la vestitul « suna acuma si primesti inca o saltea ». Mama, doua saltele, eram in stare sa-mi vand parintii.

Ochelarii de citit universali sunt o alta minue a tehnologiei. Sunt oameni atata de destepti incat au zis ca nu mai e nevoie de oftalmologi, analize, ochelari speciali, nu, tot ce ai nevoie e o pereche de ochelari, una singura, sunt buni pentru oricine, de la orb la daltonist, vezi tot. Si daca tot suntem la dispozitive de-astea sa nu uitam aparatul auditiv de nustiu cate mii de lei... Imaginati-va asta, ai 80 de ani, mai ai 2, maxim 3 ani de trait, si nu auzi nici pe dracu,si singurul lucru de care ai nevoie sunt chestiile alea care le bagi in urechi, ca sa poti sa auzi cum iti planuieste lumea inmormantarea si cum asteapta averea dupa ce dai coltu.

Cam atat pentru azi, scurt.... dar am sa incerc sa postez mai des. Toate bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu