luni, 3 mai 2010

Intro 2

AM CANCER. IN FAZA TERMINALA.

Asa. Acum ca v-am atras atentia, sa ma prezint. Eu sunt Kozmi si mi se zice Şăfu peste tot pe unde merg. Glumesc, puteti sa-mi ziceti cum vreti. In clasa a 5-a mi se zicea Skeleton. Pentru ca eram slab. Vremuri grele... Revenind.
Blogul asta e o chestie de care vroiam de mult sa ma apuc numai ca nu aveam motivatie. Si m-am gandit ca daca o sa scriu cu cineva, o sa reusesc sa ma tin de treaba. Si sper sa fie asa. Stefi si cu mine o sa incercam sa va dezmortim creierele si sa uitati de probleme prin prostiile pe care o sa le scriem aici. Acesta e unicul nostru scop. A da, si sa facem bani, dar mai e mult pana acolo. (prea sincer?:D)
Asteptam comentarii, feed-back, injuraturi si tot tacamu'. Daca nu, o sa plangem. Amandoi.

Asta e primul meu post. Acum, judecati-ma.

PS: Who the fuck is Paul Louis Lampert?!
PS2: De fapt nu am cancer. :D

9 comentarii:

  1. Who the fuck is Paul Louis Lampert?
    Read on wikipedia.ro! Thanks

    RăspundețiȘtergere
  2. @Paul Louis I was being sarcastic. I'm sure he was a great guy, but I don't care for him. My appologies if that offended you.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aveţi impertinenţa tinereţii, care e frumoasă, eroică şi gratuită. Nu e nevoie să vă cereţi scuze. Toţi debutăm în viaţa teribilistic. Eugen Ionesco, la prima lui carte, i-a anulat pe toţi ,,marii" timpului lui. Cu prietenie, Paul Louis Lampert









    ii

    RăspundețiȘtergere
  4. @Paul Louis
    Domnule Lampert (dacă sunteţi chiar dumneavoastră), nu ştiu cum aţi ajuns tocmai pe această pagina relativ inexistentă pe internet. Probabil v-aţi căutat numele pe Google. E de înţeles, egocentrismul, plictiseala sau curiozitatea ne împing uneori la astfel de gesturi. Permiteţi-mi însă să spun că mă simt onorat de faptul ca v-aţi rupt câteva minute din timpul dumneavoastră să-mi daţi o lecţie. Şi mai permiteţi-mi să vă contrazic: chiar e nevoie să-mi cer scuze. Sincer, nu am auzit de realizările dumneavoastră când am scris ceea ce am scris, însă acum conştientizez faptul că ignoranţa m-a caracterizat în acel moment.

    Mulţumesc pentru o lecţie de viaţă gratuită, venită din partea unui "mare" al timpului meu.
    Cu stimă, Cosmin Jucan

    RăspundețiȘtergere
  5. ,,Cine scoate sabia, de sabie va muri!", zicea evanghelistul. După 2000 de ani, lucrurile s-au schimbat: cine scoate sabia trebuie să se aştepte la o partidă amicală de scrima. Aşadar, prietene, ,,En garde!"

    RăspundețiȘtergere
  6. Sesizez o urmă de sarcasm în vorbele astea? Îmi pare rău, îmi supraestimaţi abilităţile de interpretare a mesajului ascuns în spatele cuvintelor unui jurnalist "călit în luptă".

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunteţi la vârsta când mulţi nu ştiu ce să facă în viaţă. Cu dv. lucrurile sunt clare: scrieţi! Este sfatul, este încurajarea mea nedisimulată.

    RăspundețiȘtergere
  8. Venind din partea dvs. înseamna foarte mult. Vă mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Faci bine, Cosmine, că nu-ţi pui mintea cu un om bătrân. Un om obişnuit vede obişnuit. Adică până la 60. Dincolo de 60 km începe curbura pământului. Lucrurile se ascund sub linia orizontului, ca şi catargul unui vapor care se îndepărtează în larg. Pentru a continua să-l vezi trebuie să te înalţi - cu un elicopter, cu un avion, cu un satelit, cu gândul - c u orice. Depinde cât de departe vrei să vezi. E trist pentru mine să fi pierdut un prieten înainte de a-l fi găsit. Mi-ar părea rău şi pentru tine să păţeşti la fel la vârsta catargurilor înalte.

    RăspundețiȘtergere