marți, 18 mai 2010

Am revenit, no!

4! 4 zile fara nicio postare! Ma intreb oare, cum ati rezistat atat? Mai puteti? In ultimele 2 zile ma opreau necunoscuti pe strada, trageau de mine si ma implorau sa postez. Pe Stefi chiar l-au amenintat cu moartea. Am vazut si un titlu la stiri in care eram dati disparuti. Dar vremurile negre s-au terminat. Suntem aici, oameni buni, bucurati-va! Viata are din nou sens!

Ok, am exagerat.


Imi cer scuze ca vineri nu am scris nimic, dar am intampinat niste probleme de natura tehnica (n-am avut chef). Acum e noapte, inca am treaba. Si eu scriu pe blog. Imi sacrific odihna pentru voi! De fapt, mi-e asaaa de lene sa mai invat si sa rumeg cuvinte lungi si complicate de biologie. Numai ciocane, nicovale si scarite am in cap. Si la propriu, si la figurat.


La 31 mai o sa fie greva generala. Naspa. Macar de-ar ingheta anu' scolar. Da, vreau sa-l inghete cu 2 saptamani inainte de vacanta. O nelamurire am: cum sa ingheti anu' scolar vara?... :D  V-ati prins? Pentru ca e cald... Amuzant, nu?  Nu? Ok.

Nu pot sa ma intind mai mult, chiar daca as vrea, pentru ca timpul e din nou impotriva mea. As mai scrie, ca sunt o gramada de subiecte. Apropos. In ultima vreme, vanzatoarele enervante s-au rarit. Se pare ca au ajuns si ele pe blogul nostru. Deci, cu placere! Cam atat pentru azi. Poimaine va veti delecta cu un nou post, by Stefi, care si-a luat iPhone si a devenit, astfel, mai tare ca mine.

PS: Care vine saptamana viitoare la handbal feminin Romania-Elvetia?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu