vineri, 14 mai 2010

Mica Autocunoastere


Am fost lovit de realitate , şi mi-am dat seama de unele lucruri.

In primul rand am constatat trecerea rapida a timpului, şi cât de mult ȋl irosim ( majoritatea dintre noi). Exemplul meu ar fi că am aşteptat să fac anumite lucruri gândindu-mă că o să am timp, că nu are rost să mă grăbesc, şi acum posibilitatea de a face acele lucruri a dispărut, probabil pentru totdeauna. Aşa că am un sfat pentru... pentru toată lumea, sfat care o să pară ciudat venind din partea mea : Trăiţi clipa !

Un alt lucru spre care am să incerc să ma deschid, e nepăsarea faţă de cei din jur. Nu o nepăsare dusă până la nesimţire, dar o indiferenţă benefică pentru starea mea de spirit. Un scut care să ȋmi permită să fac ce ȋmi place, când ȋmi place.


După cum a scris bunul meu coleg si prieten ȋn postul anterior, optimismul are prioritate. Trebuie sa recunosc, şi nimeni nu mă poate contrazice , că sunt un mare, mare,mare pesimist. Sunt atât de pesimist ȋncât ȋmi spun ca nu pot fi optimist. Nu e aşa, trebuie să fiu optimist pentru a trece peste momentele grele din viaţă, dar şi pentru a te bucura pe deplin de momentele frumoase, care trec cât ai clipi.

Am mai descoperit ca trebuie să ȋţi ţii prietenii cât mai aproape, pentru că şi dacă ai un ego colosal, odată şi odată tot vei avea nevoie de ei. Pe de altă parte trebuie să ȋţi alegi cu grijă prietenii, pentru că nu orice ID care ȋl ai in lista de messengeg se poate numi prieten, chiar daca ȋl ai la « friends ».

Cam atât cu postul acesta concis şi inutil pentru cititorul obiectiv, dar atât de folositor pentru mine, punându-mă pe gânduri. Promit să (ȋmi) revin, şi să postez lucruri mai interesante sau măcar amuzante.

2 comentarii: