miercuri, 12 mai 2010

Nu am chef azi

E 11 MAI si nu MAI am chef sa scriu. Nu am chef de diacritice, de postari cu un anume scop deci nu va asteptati la ceva special. Doar cateva chestii minore:
Blogul nostru are o saptamana si 2 zile deja, avem 9 postari cu tot cu asta si destui fani ca sa`i numaram pe degete....le de la o mana. Nu sunt bogat, Kozmi nu m-a platit de cand lucrez cu el si ma gandesc sa fac greva.
Pe de alta parta ieri mi-am comandat un iPhone 3Gs. No sa fac review sau ceva doar ma laud. Stiu stiu a trecut un an de cand a aparut. Si ce? nu-mi pasa.
Siiiiiiiiiiiiiii, inca mai trebe sa scriu. Vine vara. Afara e cald ( uite si prognoza meteo), ce ar fi ca cine citeste acest post sa-mi zica ce o sa faca vara asta, ce planuri are? nu ma refer la excursii in Palma D'Costinesti. Chestii marunte. Ce vreti sa realizati vara asta? Va spun si eu dupa ce imi ziceti voi.
Am descoperit ceva azi. Conducatorii auto nu stiu ca exista oameni care pot vedea in masina. Asa ca se scobesc in nas. La semafoare, in timp ce merg, in parcari. Traiasca BILUTELE!!!
Mai vreau un singur lucru de la voi. Sa imi recomandati un film bun o melodie buna si dulciuri bune. Preferatele voastre. Sa numim chestia asta un sondaj.
Gata, am scris destul.......

2 comentarii: