joi, 20 mai 2010

Titlu

Dupa ce l-am batut la cap ce Cosmi cateva zile sa posteze , iata-ma si pe mine postand cu o zi intarziere(practic doua). Cred ca singura scuza plauzibila care imi vine in minte e: NU AM AVUT TIMP! ... asta asa ca sa am o introducere pentru ce am de gand sa scriu acum..
De multe ori aud cuvintele " as face (ceva), dar nu am timp". Generatia noastra e atat de concentrata pe trecut si viitor, incat "nu avem timp" pentru prezent. Da e era vitezei, da, timpul inseamna bani, dar pana la un punct, sau mai bine zis, de la un punct. Nu inteleg de ce acum, in tinerete pentru ca nu mai e tocmai copilarie ( desi in opinia mea e) nu putem profita de orice ocazie care se zareste la orizont. De ce trebuie sa ne axam atat de tare pe viitor? Ce o sa rezolvam? Vom ajunge la 40 de ani cu un job de 8 ore chinuitoare, obositi, si cand copiii o sa ne intrebe ce am facut cand eram tineri o sa ne balbaim, pentru ca nu am facut nimic care sa se merite povestit.
Mi se spune des ca sunt copilaros. Pe buna dreptate uneori pentru ca in unele situatii e nevoie de o atitudine matura. Dar de cele mai multe ori pe nedreptate, pentru ca am 17 ani... e atat de putin, sunt atat de tanar, 17 veri,17 craciunuri, 17 zile de nastere. De ce sa nu profitam din plin cat timp inca mai suntem la varsta asta? Sa lasam problemele pe seama adultilor, sa "avem timp" pentru lucruri specifice cat de cat varstei. Nu vreau sa fiu considerat cine stie cum daca spun lucrurile astea, pentru ca nu spun sa jucam sotron, sau sa sarim coarda, doar sa traim clipa, cum simtim ca trebuie traita, nu cum impune societatea. Altfel ... altfel.
Sunt sigur ca cineva din toti care citesc va intelege ce vreau sa spun aici, si cei care vor zice ca vorbesc prostii, vor intelege si ei, dar peste cativa ani. Promit ca urmatorul post va fi cat de cat amuzant. Toate bune!

2 comentarii: