marți, 1 iunie 2010

Perfect Suicide




Te simti demoralizat?

Simti ca esti prost in tot ceea ce faci?

Singurul tau prieten e un nigerian bisexual de pe hi5 care se da la tine?

Simti ca nu mai are rost?...

Ei bine, NOI avem SOLUTIA!


Incearca... SA TE SINUCIZI!






Sinuciderea este o metoda eficienta si optima prin care o persoana, indiferent de religie, rasa, sex sau categorie sociala poate scapa de probleme pentru totdeauna! ORICINE o poate face! Ce mai astepti?!

Suna acum la 1777 si comada-ti propriul set "PERFECT SUICIDE" pentru doar 69.99 RON!

Acesta cuprinde: o sabie ninja, siringi cu 150 de tipuri de ace, 2 baxuri de Coca Cola, o funie de cea mai buna calitate, un copac de care sa legi funia, o masina fara frane, 2 sticlute de "Licoarea Regilor" (otrava pentru sobolani) si propriul tau set de lame din otel inoxidabil!

OFERTA SENZATIONALA: Daca suni in urmatoarele 10 minute primesti GRATUIT al doilea set PERFECT SUICIDE pe care il poti face cadou cuiva drag. In plus, vei mai primi o brosura cu metode de sinucidere si un DVD cu sinucideri amuzante.

Te-ai saturat de metodele obisnuite si patetice de sinucidere care iti dau dureri de cap? Vrei sa iesi in evidenta? Nu ezita! Comanda PERFECT SUICIDE acum !

Statisticile arata ca 95% dintre cei care folosesc PERFECT SUICIDE sunt feriti de orice boala, nu mai au probleme la servici, iar nivelul stresului se reduce considerabil.

Iata marturii de la cativa clienti ai nostri:

"PERFECT SUICIDE mi-a schimbat viata. Adica, ma rog... "   (Constantin,29)

"Totul mergea prost in viata mea. Nu avusesem nicio prietena, ba chiar incepusem sa fac pe mine, nu stiam sa vorbesc, picioarele nu ma ajutau sa merg, aveam nevoie de alti oameni ca sa ma deplasez dintr-un loc in altul, scapam mancarea din gura... Pana cand am descoperit PERFECT SUICIDE. De atunci, toate problemele au disparut. Recomand cu incredere."  (Ionut, 1)

"Luasem un 9 la geografie si parca cerul mi se prabusise in cap. Noroc ca aveam la indemana setul PERFECT SUICIDE. L-am folosit si de atunci nu am mai luat nici macar un 9!" (Anonim, 16)
                                                              
"Fiului meu i se facea foame in fiecare zi si de fiecare data mi se plangea mie. Nu am mai putut suporta si intr-o zi i-am pus in ciorba o lingurita de "Licoarea Regilor". De atunci nu se mai plange niciodata. Multumesc, PERFECT SUICIDE!" (Mioara, 37)


CE MAI ASTEPTI ?!
Nu vei gasi nicaieri o oferta mai buna!

Si daca gasesti, iti returnam banii pana la ultimul leu! DA, chiar avem incredere in produsul nostru!


FII UNIC! FII ORIGINAL!

Foloseste PERFECT SUICIDE !! Sinucide-te cu stil!



*Orice daune provocate de produsul Perfect Suicide nu sunt responsabilitatea firmei noastre. Daca apar manifestari neplacute, sa ne beti.*

8 comentarii: