vineri, 11 iunie 2010

Bem pentru vacanta!

*Salut, Kozmi aici. In premiera mondiala, o sa scriu doua articole consecutiv. Stefi si-a luat un scurt concediu saptamana asta, dar promite ca va reveni cat de curand in forta. Asa-i, Stefi?*

Partea I - S-a terminat? S-a terminat!

S-a terminat, prieteni. A trecut si anul asta de scoala. Cu bune sau cu rele; cu dezamagiri sau cu momente de extaz; cu iubiri superficiale si cu prietenii adevarate; cu note de 3 la mate si 10 la muzica; cu diplome de olimpiada sau cu amenintari cu scaderea notei la purtare; cu razboaie crancene intre maestrul didact si invatacelul arogant; cu elevi stresati, profesori si mai stresati; dar cu final fericit. Mai mult sau mai putin.


Oricum ar fi trecut 2009-2010, amintiti-va cate lucruri bune vi s-au intamplat in perioada asta. Lasati dezamagirile si esecurile; concentrati-va numai pe lucrurile bune. Chiar daca vi s-a intamplat numai un singur lucru bun tot anul, cu el sa ramaneti in amintire. Multumiti-le celor care au fost alaturi de voi si care au jucat rolurile secundare in episodul asta din viata voastra.

Personal, pentru mine a fost un an bun. Sunt mandru de mine, am realizat multe lucruri pe care mi le-am propus, am evoluat din multe puncte de vedere. Imi pare rau de unele lucruri pe care le-am facut sau pe care nu le-am facut, dar n-am de gand sa-mi pierd vremea cu regrete. Pentru ca ceea ce nu m-a omorat, m-a facut mai puternic.

Le multumesc colegilor mei, fiecaruia din ei, pentru ca m-au suportat si pentru ca m-au injurat mai putin ca in anul trecut. Glumesc :) Pe bune, chiar va multumesc, si daca v-am suparat cu ceva, imi cer iertare; n-am facut-o niciodata din rautate. Sunteti de treaba toti, pana la ultimul. Si chiar daca mai zic cateodata ca vreau sa ma mut din clasa, imi trece repede. Mai am de gand sa stau cu voi doi ani si daca inca nu v-ati obisnuit cu mine, ati face bine sa incepeti :) Ma bazez pe voi ca in urmatorii doi ani sa rupem toate recordurile scolii (si pozitive, si negative). Si sa aduceti maine banii de flori. Multumesc, asta-i tot.


Partea a II-a - It's the summertime, in the sunshine!

Uram si iubim luna iunie. O uram pentru ca inceputul ei e cea mai aglomerata perioada din an, si o iubim pentru ca de la jumatate incolo, ne doare-n p**a de lume. Pentru ca a inceput libertatea. Dar e o treaba si cu libertatea asta. Majoritatea au planuri mari pentru vara, insa foarte putini se tin de "rezolutiile" lor. E clasic. Asa se intampla in fiecare vara si niciodata nu ne invatam minte. Apoi, in septembrie, ajungem la scoala si cand suntem intrebati "ce am facut in vacanta" raspunsul e aproape mereu acelasi: "Am fost acolo si acolo, da' mai mult m-am plictisit." Si ne pare rau ca nu am stors mai multa productivitate din atata timp liber si ca l-am lasat sa zboare pe langa noi.

Asa ca va propun ca vara asta sa profitati de absolut orice oportunitate care va apare. Spuneti "da" la orice. Orice experienta noua e binevenita. Da, e o idee preluata din "Yes Man", dar e o idee extrem de utila si de productiva si aplicabila in viata reala. Mergeti peste tot, dormiti pe unde apucati, angajati-va unde va taie capu', invatati sporturi noi, bucurati-va de libertate, pentru ca ea apare o data pe an si tine numai 3 luni.

Uite 5 lucruri pe care mi-am propus sa le fac vara asta:

1. Sa am cel putin doua job-uri.
2. Sa iau trenu' si sa vizitez sate si orase din judet. Asa, random.
3. Sa citesc 5 carti bune.
4. Sa ma tin de sala.
5. Sa invat sa conduc. (surprise, surprise)

Ar fi mai multe, dar pe astea am ales sa le impartasesc cu voi :)

Si voi? Cu ce o sa rupeti gura targului vara asta? Scrieti intr-un comentariu cateva subpuncte din "mini-rezolutia" voastra pe Summertime, editia 2010:

3 comentarii:

  1. euuu, in primu' rand, o sa va duc doru'. in al doilea rand o sa dorm. apoi, o sa citesc, o sa lucrez si iar o sa va duc doru':D... di ce ne-ai multumit, ca acum ma ia plansu? sa ma suni dimineata. si da, vreau banii maine:D.. EU

    RăspundețiȘtergere
  2. In vacantaaa asta am de gand sa....fac multe :)) (doar urmez sfatul tau, nu?) Vreau sa merg si la mare si la munte, sa citesc mai mult ca in vacanta trecuta(tot cam 5 carti), ceva matematica, plimbari lungi, sa ma intalnesc cu voi dragii mei colegi. cu prietenii mei apropiati, sa petrec timp cu ai mei si bineinteles o sa merg la ligaaaa toata vara, la care, apropo va invit sa veniti pe care vreti-auzi kozmi?? :D In plus as vrea sa fac ceva miscare, aveti propuneri?
    Cosmi tu sa imi trimiti pe mail te rooog aia ce ai citit-o despre Gaga cred ca ai uitat din nou! :)) multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa ma beti! Ca nu ati fost in stare sa mai scrieti un articol. Ajung si eu la net, primul lucru pe care il fac ii sa va verific blogul, asa nerabdatoare, cu sufletul la gura siii... naspa. :(

    RăspundețiȘtergere