miercuri, 25 august 2010

Phoenix - renasterea unui blog

Servustoc, Kozmi aici. Stiti voi, ala care obisnuia sa scrie pe aici din cand in cand. M-am reintors si eu. Din nou.

Eu am o scuza pentru ca nu am scris de o luna si ceva. Am facut tratament cu radiatii pentru cancer pulmonar in ultimele saptamani. Am stat izolat de civilizatie intr-un spital din suburbie si mi s-a dat sa mananc doar zer si maduva din oase de zebra. Mi-a cazut parul. Un ochi mi s-a infectat si a trebuit sa mi-l scoata. Am sifilis, gonoree si lăţei. Am besici galbene pe limba. Am din cand in cand atacuri de epilepsie si halucinez de la medicamente.

In rest, bine sanatos.
Sper ca eu sunt scuzat. Stefi, in schimb, n-are nicio scuza. Asa ca va dau voie sa-l injurati, dar fara sa-l jigniti. Si fara cuvinte obscene.

Pentru cei care nu stiau, s-a terminat vara. N-am nimic de spus despre asta. Altceva.

Mai este un pic din vacanta. Incepe scoala bitcheees. Banuiesc ca si voi ati facut in vacanta in fiecare zi cate 10 variante de bac la fiecare materie, ca si mine. Adica, pentru ce e vacanta daca nu pentru munca suplimentara?

Ce s-a mai intamplat vacanta asta?... Campionatul Mondial... Te pui cu vara... Mircea Badea a fost in concediu... Au murit niste bebelusi... Ioi da. Au murit niste bebelusi prin Bucuresti pe undeva si toata lumea nu mai poate de jale. Stiu, e tragic. Da' totusi, s-a intamplat o faza care mi s-a parut amuzanta. Stiti ca eu am un simt al umorului putin bolnav. Deci cica a explodat maternitatea asta din Giulesti. Au murit niste nou-nascuti si altii au avut arsuri pe mare parte din suprafata corpului. Dupa incident, oamenii de la spital, plini de responsabilitate, au anuntat parintii ca, na, a avut loc o tragedie. In situatia asta a fost un parinte care a fost anuntat de spital ca copilul i-a murit in explozie. Nasol rau de tot, stiu, dar partea amuzanta abia acum urmeaza. Cand parintele respectiv a ajuns la spital ca sa culeaga ce-a ramas din bebel, a fost instiintat ca de fapt bebelusul e viu, numai ca e in stare critica de la arsuri. Ceva de genul "Bebelusul dvs. a murit. Ne pare rau. *pauza* Hahahaha de fapt nu a murit, e doar ars si e pe moarte. Sunteti la farsele lui Jugaru Shukaru."
V-am zis ca am un simt al umorului putin bolnav.

Alte stiri... Romanii mor de foame... Incepe ultimul sezon din Hannah Montana... S-a sinucis Madalina Manole... Lady Gaga are prieten... Facebook costa 33,7 miliarde de dolari... Se fac raiduri prin casele oamenilor de catre Politie pentru a verifica daca aveti stocate in calculator fisiere piratate... Universurile paralele exista... Si cam atat. Maruntisuri de-astea.

Ne reapucam de treaba. Dar cu o conditie: daca vreti sa nu mai scriu decat o data pa luna, faceti bine si sariti cu teme pentru articole. Da da, cu voi vorbesc, milioanelor de cititori. Incet, dar sigur, se apropie inca un an de senzationalitati de care Stezmi va incerca sa profite la maxim.

La sfarsit, un episod din "Viata cu Louie":






Bine am revenit!

2 comentarii:

  1. of, Kozmy :)))) tare faza cu "V-a murit bebelusu...haha nu a murit ":))))
    si cam multe ai patit vacanta asta :|

    RăspundețiȘtergere
  2. si cand mai apare ceva nou?acum, ca te-ai intors de la oroi:))...sti ca mai avem fix cateva zile si incepe scoala?:|no, datz samaaa:|
    hai ceaaaaau:))

    RăspundețiȘtergere